Selecteer een pagina

Slimme leadgeneratie

Bedrijven beginnen eigenlijk altijd over hun behoefte aan meer leads; leads waar sales meteen mee aan de slag kan. Elk bedrijf lijkt er te weinig van te hebben.

In de dagelijkse praktijk is het niet eens zo heel erg moeilijk om genoeg leads te genereren. Het is vooral lastig om relevante leads te scoren én die leads goed op te volgen.

Tegenwoordig zweert men bij Inbound marketing. Content schrijven en zorgen dat er bezoekers naar je website komen. Het gevolg is dat er grote investeringen worden gedaan in content, adwords, events en andere marketingactiviteiten, maar sales is ontevreden over de kwaliteit van de leads en er gaat veel tijd verloren aan leads die toch niet passen bij het bedrijf. De netto opbrengst is onvoldoende, alleen daar kom je pas na een jaar achter.

Leadgeneratie met Account Based Marketing is net iets slimmer dan alleen maar content marketing. Daardoor zijn de resultaten voorspelbaarder, zowel in kwantiteit als in kwaliteit.

Vertel me meer over leadgeneratie met Account Based Marketing


Zo pak je Account Based Marketing aan

Kies je doelgroepen nauwkeurig en specifiek (lees blog). Zet content en marketing activiteiten in op de die niche doelgroepen. Hou die zogenaamde kernprospects en je relevante klanten nauwgezet in de gaten. Elk contact met een kernprospect of klant moet je, liefst automatisch, registreren en dan direct handelen als dat toegevoegde waarde heeft.

Automatiseer wat je kunt automatiseren op het gebied van leadgeneratie en pak elke lead (salestraject) dat het waard is daarna op een persoonlijke manier op.

Zoek jij een verklaring voor het probleem van het opvolgen van leads of liever nog een oplossing? Lees dan ons blog of lees verder op LEADOPVOLGING.

Contactinformatie

Fokkerstraat 18
2811 ER Reeuwijk
Tel 087 784 7075
E-mail info@sweetspotcustomers.nl

Neem contact op

© 2017 Sweetspot Customers - powered by TachYons Nederland LLP - contact